Çin Setti Uzaydan Gözükmüyor
Merak Ettiklerim Aralık 22nd, 2005Bir çok insandan ve bir çok haber kaynağından hep duymuşsunuzdur, “Çin Setti uzaydan gözükebilen, tek insan inşası yapıdır” diye. Bunu bende o kadar çok insandan ve kaynaktan duydum ki araştırma şansım olmadan inandığım gerçekler arasında yerini aldı. E tabi benimde çıkıp bunu doğrulama şansım olmadığı için bununla yaşamaya alıştım.
Geçtiğimiz bir iki gündür Google’ın harita servisinden dünyadaki çeşitli yapılara bakıyordum. Dolmabahçe sarayı, Eifel Kulesi, Big Ben, Pompei, Colesseum ve evet sırada Çin Setti vardı. Tam harita üzerinde pozisyonunu bilmediğim için bir kaç küçük araştırma ile settin haritasını buldum ve Google’da aramamı yaptım. Aman tanrım, Çin Setti orada değil !
Şu aşağıdaki resimden sizde kendiniz görebilirsiniz. (Resime tıklayarak Google’ın sitesinden sizde kendiniz bakabilirsiniz.)
Sizinde görebildiğiniz gibi Çin Setti görülebilir bir yapı değil. Eğer uydu fotoğrafları ile göremiyorsak bu settin uzaydan yada aydan gözükmesi hiç mümkün değil.
Apollo 12 astronotu Alan Bean bu soruya şu cevabı vermiş;
“The only thing you can see from the Moon is a beautiful sphere, mostly white, some blue and patches of yellow, and every once in a while some green vegetation, No man-made object is visible at this scale.”
Üzücü ama yapacak birşey yok.
İlgili konular;
Çin Seddi Neden Aydan Bakılınca Gözükemez
Cin Seddi’ne Uzaydan Bakmak ve Google’dan Bakmak


Mart 11, 2006 @ 08:09
dogru hava atiyorlar
Mart 23, 2006 @ 02:08
bende google earth da çin settini arıyodum tesadüfki arama motorundan bu ya yazıyla karşılaştım. bütün çini alt üst etmeme rağmen ne set gördüm nede başka bir insani yapı.tek gördüğüm birşey varsa oda ucuz oyuncakcı dükkanları.hadi hayırlı işler.
Mart 26, 2006 @ 19:22
Kardeşim beynim döndü. Meğer yalanmış. Sağolasın senin yazını okudum da vazgeçtim. Yoksa sabaha kadar Çini arayacaktım.
Mart 29, 2006 @ 09:50
ya cidden bende bu yorumları ve delilleri görmeseydim seddi aramaktan çıldıracaktım.acaba machi pichu googldan gözüküyormu
Nisan 11, 2006 @ 14:48
nedir bu ya. çini al üst ettim yok set falan yok demekki tarihi eser olmuş
Mayıs 4, 2006 @ 05:31
yok kardesim yokk bunlar reklam kokan hareketler bunlara gerenk yok demek lazım bu çine. bizde iki bilgisayar 2 kişi ayrı ayrı aradık ama yok. aramak isteyen veya bulan varsa haber versin. ama burda aranmışı var. sonuç : YOK
Haziran 14, 2006 @ 17:37
arkadaslar uzulerek elimdeki kanıtı hepinize sunuyorum..bende onu arıyordum sabahdan berii.
http://www.nasa.gov/vision/space/workinginspace/great_wall.html
burda acıkca görunuyorr.adamlar kanıtlamış
Ağustos 3, 2006 @ 01:44
kardesim siz saka mı yaoıyorsunuz o kadar buyuk set gozukmezmi hic yapmayın yaaaaa saka inanmayın siz cin setti benim kadar ufak degil
Ağustos 4, 2006 @ 18:46
uLen ark.la oturduk bilg.ın başına google eart ten bizim eve felen bakıoduk.sonr aaklıma geldi çin seddi bi bakim dedim ara ara yok bulamadık gece tek başıma girdim sabah oldu hala bulamadım sonra google yazdım bu yazıyı gördüm. demekki bulamayan bi ben deiLmişim
Ağustos 4, 2006 @ 18:50
bizim ufacık evi buluom içine giriom, koskoca çin sedini 1gündür arıyom yok
Ağustos 12, 2006 @ 09:07
arkadaşlar ben bugün google erath da gezerken buldum çin settini bu sayfa dikkatimi çekti girdim hepiniz çin seddi uzaydan görünmüyor diyorsunuz işte size çin seddi http://www.resimload.com/141028/6m2_cin_seddi.JPG bu adresten görebilirsiniz.
Ağustos 15, 2006 @ 03:12
“Fly To” yazan yere bu alttaki koordinatları copy/paste yapın.
40°20′10.75″N, 116°29′33.33″E
Ağustos 15, 2006 @ 08:35
Herkesin yorumu icin tesekkurler. Ancak ben bu yaziyi yazarken deginmek istedigim nokta bu settin “uzaydan” gozukmuyor olmasiydi. Cin settini bulan arkadaslara; Google earth ile binlerce kere zoom yaparak Cin Setti’ni gorebilmemiz bu settin uzaydan gozuktugu anlamina gelmiyor. Google Earth kullanarak kendi evimin bahcesindeki agaci bile rahatlikla gorebiliyorum. Umarim ne demek istedigimi anlatabilmisimdir.
Ağustos 17, 2006 @ 19:09
selam arkdaşlar ben 2 dk. aradım buldum. pekinin güneybatısına doğru 95 km. gidin Baigou şehrinin sol tarafından başlıyor.
Ağustos 23, 2006 @ 06:45
arkadaslar bende çin settini aradım fakat bulamadım arkadaşların sunduğun kanıtlar bana yetersiz geldi ben hala çin settini göremiyorum eğer daha somut bi kanıtı olan varsa lutfen bizedesölesin oğlumla bile 10 milyonuna iddaya girdik çin setti gözükmüyo diye lutfen bulun yoksa pazar param gidecek:D
Ağustos 29, 2006 @ 04:12
bende 2 gündür google earth da çin settini arıyorum ama yok daha doğrusu nerde olduğunu bilmiyorum çinin her tarafını aradım ama yok çıldırıcam şimdi
Eylül 2, 2006 @ 04:12
hepsi yalan olsada tek gerçek var oda çin settini çinlilere yaptıranın bizim atalarımızın olması
Eylül 2, 2006 @ 11:20
gerçekten bende kaç günden beri arıyorum. ama bir türlü bulamadım. kendi evimizi buluyorum ama çin settini bulamıyorum. meğerse hepsi yalanmış. google earth tan baktım. bir türlü bulamadım.
Eylül 7, 2006 @ 14:47
çin setti kaç kilometredir
Eylül 7, 2006 @ 16:15
Butun hanedanliklarin yaptigi eklentiler ile cin settinin uzunlugu ortalama 6400 kilometre uzerindeymis.
Ekim 1, 2006 @ 03:23
ben anlamadım bu cin seddi nasıl gorunmuyomus biri bana bunu anlatsınnnnnnnnn
Ekim 1, 2006 @ 03:26
demek uydurma hepsi
Ekim 1, 2006 @ 17:55
valla biz iki kardeş aramadığımız yr kalmadıverilen bütün kanıtlarıda kullandık ama yinede bulamadık. sonuç olarak iki kardeşşu kanıya vardık. yaklaşık 7000 km oldu söuylenen v 4,5m genişliğinde bir yapıyı uzaydan görmek mümkün deil. yani uzaydan bu seddi-çin görünmez kardeşim.boş yere çabalamayın adamlar ammada ii reklam yapmışlar. buda kardeşimin görüşü : bu kadar adamın çin seddini arayacağını tahmin etmezdim. bende herkes gibi evimi buldum ama çin seddini bulamadım. Aramayın bulamazsınız…. :))))
Ekim 9, 2006 @ 05:31
evett bende.uzun zamandır arıyodum.iide uzaydan görünmüyo kabul.yzz 120 fit e iniom yine yok.
abi bu işte bi kasıt var.
adamlar bu sedi utanç tablosu kabul edip haritan sildilermi!!
Ekim 15, 2006 @ 13:58
biz üç silahşörler aradık aradık ve bu üstün vazifemız olan cin seddını bul amadık malesef yok nirde? anladıkki tek kör biz değilmişiz
yada tek saf diyelım nise valla bız vazcaydık arayanlara baki slm lar ama bulan bulamayana haber eylesin
Ekim 26, 2006 @ 11:28
ben bu haritada çini gayet iyi bir şekilde gördüm.fakat çin settini hiç biryerde görmedim
Ekim 30, 2006 @ 05:37
Neredeyse arabamın plakasını okuyacağım ; ama üzerinde insanların yürüdüğü Çin Seddi nerede?
Kasım 10, 2006 @ 10:14
ya Kafayı yiyordum! iyiki bu konuyu ele almışsınız yoksa uykusuz bi gece gecirecektim.. harbiden yok yaaa.. çin seddi google mapte yok boşuna aramayın arkadaşlar..
Aralık 2, 2006 @ 10:28
Fly To” yazan yere bu alttaki koordinatları copy/paste yapın.
40°20′10.75″N, 116°29′33.33″E
o zaman çin settini görürsünüzz.. ama bende inanmıyorum uzaydan görüldüğüne
Aralık 12, 2006 @ 12:55
hehe admlar resmn bizle dalga geçmişler
Aralık 20, 2006 @ 12:32
ya abileer ablalar biri bana çin settinin nerde olduğunu desin ya ::::D arıyorumbir türlü bulamıyorum öğretmen odev verdi çin setti hakkın da biri bana desin çin settinin nerde olduğunu
Aralık 25, 2006 @ 15:05
Ya arkadaşlar yeri değil ama Kabe yi bulan oldumu aranızda?
Aralık 28, 2006 @ 22:35
21°25′20.67″N, 39°49′34.09″E Arkadaşlar kabe nin yeri bu koordinatlarda.Aratırsanız bulursunuz.
Aralık 29, 2006 @ 09:53
bunlar boş işler mike. gel fizik çözelim.çinliler kücük insanlar..uzaydan tabi gözükmez.
Ocak 3, 2007 @ 13:00
harbi bende aradım yok arkadaş
google earth programına bakarken aklıma geldi çin setti uzaydan görünüyo lafı bende geldim çine ama set met yok:) o haritadada binalar zaten
Ocak 3, 2007 @ 13:05
40°20′10.75″N, 116°29′33.33″E yazdığında ne çıkıyo tamam çin seddi diyolar ama hiç benzemiyor…
Ocak 3, 2007 @ 18:32
valla ne diyeyim koca bir yalanmıs bu hem de 6400 km uzunlugunda bir yalan
Ocak 5, 2007 @ 15:17
arkadaslar ben buldum settı zumlayınca gayette bulunuyor
Ocak 7, 2007 @ 01:53
Arkadaslar cok enteresan hala israr zumlayinca gozukuyor filan diyorsunuz. Mesele settin uzaydan gozukmuyor olmasi. Zumlayinca Mars’taki dag tepe de cok net olarak gozukuyor. zumlamayin.
Ocak 7, 2007 @ 06:59
bende 2 saat googlede çin settini aradım dedimki burda bulamadık bi arama yapayımda belki bulan vardır ama nerde herkes aynı dertden muzdarip
sağol bizi aramaktan kurtardın
Ocak 7, 2007 @ 08:53
yaw bu millet ne kadar yalancı bir de gözüküyor diyorlardı bundan sonra kimseye inanmayın gözünüzle görmeden laine katılıyorum zumlamayın zumlayınca tabikide her şey gözükür
Ocak 9, 2007 @ 09:53
ya vallahi, bn 1 haftadan beri arıyodum çin seddini diyorum nasıl bişi bu ya bnde buraya blki görüntüyü bulurda rahatça bulurm die düşüncesiyle girdim ama ii oldu girdiğim salak gibi aramışım
Ocak 12, 2007 @ 12:18
Harbii haaa len okada bakıyorum bulamıyorum sız gene bı gun bakmıssınız benım haftalarım gectı beee çok srfsz bu çinliler haaa :D:D:D
Ocak 14, 2007 @ 04:11
ya ben çin settini hala goremedim.ulan bi bulamadim ki gorim.google den çin setti yaziyom gene bulamiyom.ama vaz geçmek yok.dunyanin en guzel insan yapisi oldugunu diyorla bakalim dogrumu.inşallah bulurum.
Ocak 14, 2007 @ 04:19
ancak buldum çin settini.hakkatten cok guzel.yapiminda 1.800.000.000 kişi calişmiş.demek ki insanin yapamiycagi şey yok.ama çin setti uzaydan kesinlikle gozukmuyorrrrrr
Ocak 16, 2007 @ 08:35
2 gündür arıyorum bulamadım, birde bu sayfaya baktımki anaaaaaaaaa, Çin setti metti yok kardeşim, bu Çin liler tarihile dalga geçip bütün dünyayı kandırmışlar şimdiye kadar, varsa nerede göstersinler bakalım.
Ocak 19, 2007 @ 09:49
anlamadim aramada olmaya bilir ama siz war olmadigini soyluyonuz nasil olur cinde cin seddi yok mu simdi yoksa earht google da mi yok… biri bana cewap yazarsa cok sewinirim tsk ederim
Ocak 19, 2007 @ 10:04
yaa baktım bulamadım bende izmirde yaşıyorum kendi evimi buldum çin settini bulamadım bize yanlış yermi tarif ediyorlarda biz ondan mı bulamıyoruz şaşırdım
Ocak 20, 2007 @ 14:54
walla kardeşler bu uyus set görünmüyo size rastladığımda iyi oldu bu arada saolun artık kıvranmıycam çin setti de çin setti diye. oh yaf rahatladım:D bence uğraşmayın zaten NE UZAYDAN NE DE GOOGLE EARTHDAN GÖZÜKMÜYO nası bişeyse… yok illa bi yapıta bakacam diyosanıs ama RUMELİ HİSARINA bakın. hiç olmazsa daha geçekçi hem UZAYDANDA GÖRÜNME gibi bi derdi yok…. herkese saygılar…
Ocak 25, 2007 @ 13:47
Ya arkadaşlar, Çin Setti’ni aramak öküz altında bızağı aramaktanda beter.Buldum diyenler de uzun süre aramaktan Çin Setti’nin hayalini görüyorlar galiba.
Ocak 29, 2007 @ 03:15
slm arkadaslar ben google earthde tam goruntüsünü bulamadım ama resimlleri var sunu yizn earth da cıkar sanırım ” great wall at mutian yu” diye bir yerde set gozüküyor
Şubat 1, 2007 @ 12:27
ben bir öğrenciyim ve çin settini kitaplardan resmiin görmektense uzaydan görünüşünü tercih etmişitm. bir ara bir laf dolanıyordu “çin setti uzaydan görünüyor”:)). ben de bunun üzerine google nin earth programını yükledim aradaım taradım ama çin settini bulamadım. sonunda internette sizin haberinizi okudum. bu yazıyı yazdığınız için teşekkür ederim. inşallah bundan sonra bizi oyalayacak başka yalanlar çıkmaz.
Şubat 2, 2007 @ 07:03
arkadaşlar bende bulamadım .dün akşam çinin altını üztüne getirdim ama yok. ama sizin verdiğininiz koordinatlar sayesinde buldum . teşekkürler
Şubat 6, 2007 @ 05:10
çin setti gerçekten de bence uzaydan gözükmüyor
Şubat 6, 2007 @ 11:43
kafam t….k gibiyken bunu okumak iyi oldu neden diye sorarsanız esrar içmişim yanımda arkadaşım bi saattir çin settini arıyoruz iyiki bu site var sizi seviyorum boş kafa mezara
Şubat 17, 2007 @ 10:31
bende aradım ama bulamıyorum harbidende dogru degilmiş eger senn yazını okumasaydın aramaya dewam edicektim saol:)
Şubat 22, 2007 @ 09:11
çin setti uzun olduğu için büyük bir yapı olarak anlatılıyor. uzaydan rahatlıkla görüle bilmesi için geniş olmasıda gerekiyor ama genişliği bir sokağın genişliği kadar bile değil. illada google earttan güreceğim diyorsanız görüntüyü inice yaklaştırıp changping şehrinin kuzeybatı tarafına bakın.
Şubat 28, 2007 @ 11:33
valla helala olsun cınlılere turkler ıcın neler yapıyolarr ‘NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE’
Şubat 28, 2007 @ 13:40
SLM HEPINIZE NE BU CINSETTI MUHABBETI YA NIYE ARIYOSUNUZ BU CIN SEDDINI KIM KAYBETMISKI BIZLER BULALIM CIN YERINDE BENCE BIRAZ YORSANIZ KENDINIZI BULURSUNUZ CINI
Mart 4, 2007 @ 13:24
bn ce gzüküyor nedense bzim kitabımızda war ondan…
Mart 12, 2007 @ 09:15
valla ben bu çin settini bulamadım çok uğraşmak gerekiyo allah kolaylık versin…
Mart 12, 2007 @ 12:15
Bende en başlarda gözükmüo sanıyordum ama çin setti uzaydan görünüyo tam bi dağ üserinden nehir şeklinde görünüo tanımdalara aynen uyuyo haritayı yaklaştırığda bakmayı dene bence!
Mart 14, 2007 @ 06:30
ya burası iyimiş yahu kaç saattir araştırım ama bulamadım sonra sıkılmıştım en son buraya girdim ve buldun yahu ama daha geniş lazım olsun bunada şükür
Mart 15, 2007 @ 20:06
arkadaşlar bende çin seddini bulamayanlardanım sabahtan beri arıyorum kafayı yicem koskoca çin seddi yer yarıldı yerin dibine girdi sanki
Mart 17, 2007 @ 04:54
merhaba herkse ben çin settini buldum gözüküyo azda olsa
arkadaşlar hepiniz bulamamanızın sebebi iklim şartları ve hava koşullarıdır.bunun nedenide google aerth de 15 günde bir bunu değiştiriler çok meraklı olan varsa yine baksın ve busefer çok uğraşsınlar toplam ben112dk buldum beni geçmek isteyen varsa rakibimdir hepinize başarılar ve bundan sonra elalemlerin boklu çin settine bakmayın oke bizi iygilendirmiyor ozaman bizde hep beraber kendi ülkemizdeki bilmediğimiz göremediğmiz yerleri buradan bakarak yapabilirler msn adresim bana ulaşmak isteyenlere veriyorum lapot_okan_rap@hotmail.com başarılar
Mart 23, 2007 @ 14:42
yaw huu gerçek ten bu çinliler kendieri gibi yapıtları da küçük yaa abi cim bn 17 yaşındayım bn de sizin gibi google eart ta kafayı yiyecek tim (bu geç yaşta:))saol çok yardımcı oldun sewaba girdin
Mart 25, 2007 @ 07:55
yok yok arkadaşlar evimizin bahçesindeki tavuk kümesini bile google eart tan bulmama rağmen koca çin seddini bulamadık çinliler koca seddi saklamışlar herhalde
Mart 27, 2007 @ 10:49
Uydu fotoğraflarından çok aradım ama göremedim.Çinlilerin havası teknoloji gelişene kadarmış,artık kendilerine başka yalan bulsunlar.
Mart 28, 2007 @ 16:22
ben aramaya tam kaar verecektimki yazdıklarınızı gördüm daha sonra hiç yorulmadan kordinatları yazdım ve önüme cıktı 40°20′10.75″N, 116°29′33.33″E kordinatlar bunlar ama uzaydan göründüğüne inanmıyorum keşke uzaydan görünüyor da olsaydı türklerden ne kadar korktuklarını görürdük:)
Mart 31, 2007 @ 17:03
ayyy çin seddiyi aramaktan ba_1m döndü.yeter!!!
Nisan 1, 2007 @ 11:17
bencede cin seddinin aydan goruntulenmesi sacma bende yazdiklarinizdan sonra cin seddini aramaya kalmadim
Nisan 6, 2007 @ 07:29
çin setti uzaydan gözükmüyor okadar aradım
Nisan 6, 2007 @ 13:01
Ya Gerçekten Görünmüyormu Şimdi? Öğretmenim Görünüyo Demişti AmA Yanlış Demiş . Ben Bunu Öğretmenime Demeliyim.
Çin Setti Hakkında Ödev Vermişti . Bende BU konuyu Yazarım. tabi başka şeylerde yazarım ama bunuda özellikle yazmalıyım .
Nisan 7, 2007 @ 12:10
abicim bana söylediler inanmadım.Google earth dan aradım.yalan olduğunu anladım
Nisan 7, 2007 @ 14:03
yaw amma atmışlar hani yok gözükmiy çinliler küçük olduğu için çin setti de küçük ondan gözükmyo
Nisan 8, 2007 @ 12:57
google earth programını yeni yükledim evimi bulmakta biraz zorlandım çünkü taşınmıştık sosyalci ödev vermişti çin settini araştır bende vikidetiden indirdim uzaydan gözükiy dedi bu sefer girdiğimde googleden çin setti yazdım karşıma bu sayfa çıktı girdim okudum diğer arkadaşlarının kini hepsi google earth ile ilgili yazmışlar ben de hemen buna girdim ve bulamadım anladım ki çinliler dikkat çekmek için uzaydan gözükiy dedular astronotlara para verdiler vay üçkağıtçı çinliler way
Nisan 13, 2007 @ 04:32
yahu nedir bu osmanlının yaptığı çin sttini dağıtmış atmış 3 aydır bulamıyorum
Nisan 13, 2007 @ 13:27
Ahmet adli kisinin bir ustte yazdigi yorumu, belki bir anlayan cikarda gelip bana da ne demek istedigini anlatir diye bilincli olarak onayladim. Ahmet, ne Osmanli’si ne dagitmasi ne diyorsun. Kac yasindasin, hayatinda hic okula gitmedin mi, kitap acip okumadin mi?
Nisan 13, 2007 @ 16:19
valla bende katılıyorum AMA GERCEK BISEY AYIP BISEY BUNE YA CIN SEDDIYOK BU BIZE KARSI YAPILMISTI AMA YOK ISTE YOKSA BILIREK MI KOYMADILAR ZATEN KOYSALAR NE DEGISEWK KI ZATEN BIZ ASMISIZ SU HRISTIYAN SEDDINIDE ASSAK IYI OLCAK GERCEKTEN GOOGLEDE YOK BU SET
BENDE ARAMAKTAN BIKMISTI KALIMA GELDI N-BURAYA GIRDIM SAGOLUN
Nisan 14, 2007 @ 12:48
ya kaç gündür çin setti arıyorum abi ya bir türlü göremedik şu çin settini peki benim anlamadığım google eartta bizim ev görünüyorda çin setti niye görünmüyor çin setti bizim evden daha mı küçük :)yoksa yıllardır anlatılan o çin setti yalanmı. çin setti diye birşey yokmu yoksa
Nisan 16, 2007 @ 06:08
arkadaslar nasıl gorunmes ya bunların hepsi bnce rekLam koskoca çinsetti yani
Nisan 18, 2007 @ 04:31
kalın ince yoldoyım
Nisan 20, 2007 @ 04:48
uzaydan görülmediği doğrudur.türkiyeden kaç kişi uzaya çıktı ki….
Nisan 20, 2007 @ 07:10
arkadaşlar google earth dan çin seddini göremeyene gözlük almak için para toplayalım :-)Eşşşşşşşek gibi seti göremeyene ne diyeyim şimdi ben
Nisan 21, 2007 @ 08:53
Koskoca Çin setti nasıl görülmez?Bu çok tuhaf.
Nisan 22, 2007 @ 09:31
Araştırmayı yapan arkadaşa teşekkürler gerçekten bende merak etmiştim şimdi biraz olsun merakımı giderdim.
Nisan 24, 2007 @ 02:30
bende baktım ama bulamadım bunu dıyenler yanlıs arastırmadan demısler
Nisan 24, 2007 @ 02:31
canım sen baktınmı eart’a once bak sonra yorum yap ok
Nisan 27, 2007 @ 09:57
gerçekten çoook büyük bir yalan resmen hava atmak için yalan söylemişler
buna ancak şöyle denilebilir
y a l a n c ı l a r r r r r r r r r r
Nisan 29, 2007 @ 05:53
slm harika olmuş elere salık bize bereket
Nisan 29, 2007 @ 05:54
ya ben çin settini göremedim şunun içe bi fotosunu cekim olmuyo ama jnm bulamıyanlarda
Mayıs 4, 2007 @ 04:00
google earth dan bulunuyor tabi zumlayınca. gorunmemesinin nedeni iklim sartları olabilir. iklim şartları uygun oldugunda gozukur.
ama şu bi gerçekki bu set bir dunya harikası yapıldığı tarihe bir bakın o şartlarda yapılmış ve uzerinden ne kadar zaman geçmiş.
tabi uzaydan direk olarak gozukecek değil ama dediğim gibi uygun iklim sartlarında belirgin olmasada gozukur.
Mayıs 6, 2007 @ 14:04
İşte koordinatlar burda bu çin seddi 40 17 15.9N 116 03 59E Buda çin seddini ararken bulduğum çin piramidi Türklerin yaptığı sanılıyor
Mayıs 6, 2007 @ 14:08
40 25 1.56N 116 05 9.24E Çin piramitleri çok ilginç burdada var 34 21 45N 108 38 15E
Mayıs 8, 2007 @ 10:48
Google earth de su adrese bakiniz ;
40°20′14.88″N
116° 1′58.39″E
Mayıs 9, 2007 @ 06:22
ARKADAŞLAR ÇİN SEDDİ UZAYDAN FALAN GÖZÜKMÜYOR AYRICA ÇİN SEDDİ BÜYÜK OLABİLİR AMA SADECE BOYUNa.BİZİM OKULUN BAHÇE DUVARI GİBİ NASIL GÖZÜKSÜN.ÇİNLİLER HALT ETMİŞ ZATEN YAPTIKLARI EN İYİ ŞEY SAKLANMAK
Mayıs 20, 2007 @ 04:58
arkadaşlar adres yalnış bu çinliler hakketen yapmışlar boru gibi çin settini ama ne yazıkki gözükmüyor ken evimin penceresini görecem nerdeyse koskoca çin setti yok. Birde diyorlardıki uzaydan görünüyor. konumuzla alakalı deği l ama kabeyi bulan varsa söylesin
Mayıs 20, 2007 @ 05:13
arkadaşlar bu tartışma çok uzayacak belli ama 6400 km uzunluğunda yalan falan değil hiç boşuna sinirlenmeyin bu setti çinlilerin niye yaptığı belli demek istediğim anlaşılmıştır herhalde. fakat yaptılar ama işçilerin imparatora ne dediğini sizinle paylaşmak isterim:
imparatorum bu setti yaptık ama türkler göç etmişş.
Mayıs 20, 2007 @ 05:19
arkadaşlar hiç boşuna insanlara suç atmayın zavallılar korunmak için yapmış bu setti ama yinede türklerle başa çıkamamışlar
Mayıs 20, 2007 @ 05:22
arkadaşlar tartışma fazla uzadı çin settini niye yaptıkları belli demek istediğim anlaşılmıştır herhalde
bi olayıda paylaşmak isterim:
imparatorum bu setti yaptık ama türkler göç etmiş
Mayıs 20, 2007 @ 06:26
zaten yalan olduğunu biliyordum çinliler kendini ünlendiriyor hava atyorlar
Mayıs 22, 2007 @ 07:53
Ben samet bu siteye girdiğimden beri çin settini bulamıyorum lütfen daha fazla bilgi verin bu çin setti denilen şey daha doğrusu yol beni maaf etti sabahtan beri araştırıyorum
Mayıs 22, 2007 @ 07:56
merhaba arkadaşalr bu çin settini hiç sevmedim çünkü ödevimi yapamayacağım bunun için ben çok kötü oluyorum yorumum ise çin setti uzun bir yoldan başka bir şey değil!!!!!!!!!
Mayıs 22, 2007 @ 08:50
çok güzel ben bunu ödev için aldım çok güzeldi tebrikler … devamınıu diliyorum iyi çalışmalar
Mayıs 24, 2007 @ 05:35
arkadaşlar çin setti haritada bile bulamazsiniz bosuna aramayın
Mayıs 26, 2007 @ 11:30
ya benim gözler bozuk yada çinseddi uzaydan görünmuyo şu seddi 2 gündür arıyom yok kardeşim allahtan senin bu yazıyı gördükte
Mayıs 27, 2007 @ 15:07
kardesim ben öyle bi settin oldugundan bile şüpe duydum ara babam ara… bence cinliler onu oyuncak halinde satmışlardır yiter la yiter..
Haziran 7, 2007 @ 04:54
çin seddi bu adreste ama dikkatli bakmanız gerekio ve orda panoramio nun resim leri var onlara bakın anlarsınız
Haziran 7, 2007 @ 04:55
40 17 15.9N 116 03 59E
Haziran 27, 2007 @ 08:05
42 N - 117 E
Temmuz 4, 2007 @ 04:30
ya gercekten arkaslar yokmu su görüntüleri bulan
biz şimdiye kadar buna inandık siz de şimdi diyonuzki yalan mış neye inalalım neye inanmıyalım !!!
Temmuz 9, 2007 @ 15:25
anasını satım su koskoca çin seddini göremiyom ama evin önündeki marketi görüyorum ne iş bu
Temmuz 9, 2007 @ 15:33
arkadaslar yogun şartlar altında çalıştım ve çin seddini buldum harika biyer demekki korku nelere kadir 1 günde 7300 km ne demek ecdatglarımızla gurur duymalıyız sizde bakın sadece çin seddi yazın yeter earthgoogle nin arama motoruna hemen cıkacaktır
Temmuz 12, 2007 @ 03:26
ben buldum ancak en fazla 581 km yüksekten gözüküyor.
Temmuz 13, 2007 @ 19:18
40°20′10.75″N, 116°29′33.33″E
kordinatları yazınn bulunnn
Temmuz 14, 2007 @ 20:27
arkadaslar buyurun size cin seddi bulana kadar resmen catladim :)40 derece 20 dakika 10.88 saniye North 116 derece 02 dakika 03.15 saniye East 1778 feet den goruluo
Temmuz 22, 2007 @ 14:38
ABİ BENDE AYNI SEKİLDE ÇİN SETTİ DENİLEN YAPIYI ARAMAKTAN BİR HİTAP DÜŞTÜM EGER GOOGLEYE ÇİN SETTİ YAZMASAYDIM BU YAZILARINIZI RAST GELEMEYECEK HALA ARAMAKTA DEVAM EDECEKTİM. ABİ BİZİZ BUNCA ZAMAN UYUTMUŞLAR ÇİNSEDDİ VAR DİYE. :))))))))))))
Temmuz 22, 2007 @ 14:43
evet sonunda bende buldum hehehehehehehehe
Temmuz 25, 2007 @ 08:52
işte size çin seddi 40°20′14.88″N
116° 1′58.39″E bu koordinatları girin görün
Temmuz 26, 2007 @ 05:43
gerçekten gözükmüyor neden acaba ?
Temmuz 28, 2007 @ 05:23
40°20′10.75″N, 116°29′33.33″E
arkadaşlar beijing china yazan yere bunu yazarsanız bulursunuz en başından söyleyim çok fazla yakınlaşmıyo
Temmuz 28, 2007 @ 12:01
ARKADAŞLAR BÜNYAMİN KARDEŞİMİZİN KORDİNATLARINI GİRİN GÖRECEKSİNİZ
Temmuz 29, 2007 @ 18:36
Yazdigim yaziya toplam 122 tane yorum yazilmis. Arada bulduk diye ukalalik yapan ve koordinat verenler, yahu yaziyi bir okusaniza ne diyor. Su Google Map ile binlerce km zoom yapip ondan sonra “ahaha salaklar bulamadiniz mi Cin Seddi’ni” diye ahkam kesenlerin yorumlarini bundan sonra onaylamayacagim. Eger hakkaten guzel bir kaynaktan adam gibi bir delil yoksa elinizde buraya bir ust yorumdan kopyaladiginiz koordinatlari yazarak yorum yazmayin.
Ağustos 8, 2007 @ 07:40
ÇİN SETTİNİ BULAMADIM AMA ONDAN GUSELLL BİŞEY BULDUMM SEWGİLİMİN EWİNİ:-) BULDUM BU SAYFAYI YAPANA ÇOK TEŞEKKÜR EDRİM
Ağustos 15, 2007 @ 01:16
arkadaşlar kendi kendimizi kandırmayalım..koskoca tarih bu yalanda söylese gerçek bir karşı ispat lazım.ve zaten bizim milletimiz nerde damga vurmuş bir olay ve şey yada bir nesne varsa karalamyı çook sever.çin settini yıllarca nasıl olduğu neden olduğu hakkında bilgiler ediniriz ama şimdi biri çıkıp yoktur diyor sadece kafa bulandırıyor.suçu çinlilerde değil bu yolla kafa bulandıranlarda armak lazım…..TEŞEKKÜR EDERİM….
Ağustos 15, 2007 @ 02:09
ya bence gozukuyor kusura bakmayın ama bunu bılım adamları test etmıs kartırmak ısteyen gelsın troy_boy_416@hotmail.com
Ağustos 15, 2007 @ 02:13
hatıce ye hak verıyorummmm
Ağustos 16, 2007 @ 05:43
Arkadaşlar zaten Çinliler uzaydan gözüküyor diyorlar.Google Earth dan değil… (yani görmeniz için uzaya gitmeniz lazım).
Ağustos 16, 2007 @ 10:22
seniseviyorum
Eylül 5, 2007 @ 15:55
40º 20′ 25.65″ N 116º 28′ 55.60″ E kordinatlar bunlar arkadaşlar girin ve bakın gözüküyor ama bize uzaydan gözüküyor dediler google earth’tan gözüküyor demediler arada bi çözünürlük farkı var hani nasıl siz fotoğrafla çıplak gözün arasındaki farkı anladıysanız problem yok. sonuçta pixellere bakıyoruz bu kadar olur
yani demekki size 20 yıl önce televizyonda new yorku görseniz aaaa new york siyah beyaz dicektiniz
Eylül 17, 2007 @ 14:06
bu saçma sapan yorumları okuduğumda üzülmekten başka birşey gelmiyor elimden arkadaşlar yani bir arkadaşımız google earth de çin setti gürünmüyor demekki uzaydan da görünmüyor mantıgını ileri sürüyor okuyan arkadaşlardan %99 da buna inanıyor. google earth çin deki bir binayı göre biliyorum.ama çin settine raslamadım ya bu çinsetti uzaydan görünmüyor demek degilki.böyle birşeye inanmak salaklık olur.olayın özü düşünmeyen bir toplumuz.bu yorumları çinde 7 yaşinda çoçuk okusa güler.
Eylül 18, 2007 @ 11:35
Sevgili Soner,
Oncelikle yorumunun hakaret icermesine ragmen yayinlanmasinin sebebi senin bu konuda mantigini calistirmani istememden kaynaklaniyor. O yuzden yorumunu onaylayip altina da cevabimi yazayim dedim.
Oncelikle yaziyi dogru duzgun okumamissin, bunun yaninda insanlarin yazdiklari yorumlari da tam olarak okumamissin. Bir de utanmadan bizim zekamizi sorgulayan yorum yazmissin.
Cin Seddi ile ilgili ne kadar bilgi sahibisin? Cin Seddi dedigin yapinin genisligi, en genis noktasinda 2 metre -yazi ile iki. Senin baktigin binalar enine boyuna minimum 4m x 4m seklinde. Ayrica Google ile bakmak ile uzaydan bakmak arasinda fark var. Yani umarim boyle bir fark oldugunun farkindasindir! Sen uzaydan ciplak gozle baktiginda Google’da net olarak gordugun o binalari gorebiliyor musun?
Umarim seni aydinlatabilmisimdir. Bende salak degilim, tabii ki devasa teleskoplar ile gozun gordugunu bir tutacak halim yok.
Eylül 26, 2007 @ 07:23
arkadaslar yukarıda bir kaç arkadas kordinatları vermiş 40°20′10.75″N, 116°29′33.33″E
bende bu kordinatları bulana kadar aramıştım fakat görünüyor bu bi gerçek
Ekim 22, 2007 @ 06:12
valla uzaydan bilmem ama ben googleda buldum darısı basşınıza ama baya uğraştım….
Ekim 22, 2007 @ 06:15
bulamayanlara ip ucu agaçlık bölgede pekinin kuzeyide pek belli olmuyor ama yaklaşınca dereye benziyor
Ekim 30, 2007 @ 07:46
bende bu konuyu araştırıyordum en sonun da gordumki yalan mış gecelerce çin settinin net 1 fotosunu arıyordum ama yok muş uzaydan nasil gorun sun set saçmalik yanı
Kasım 9, 2007 @ 15:04
ya sağolya ara ara gözüküyomu gözükmüyomu bi türlü bulamadım ama halhalde gözükmüyo zaten gözükseydi ilk benim görmem lazım demi
Kasım 10, 2007 @ 03:31
birkere uzay dedigin atmosferden olması lazim oyle 300 m yukardan bakmakla olmaz uzaydan gozüküyo………….
Kasım 11, 2007 @ 12:44
çok sağol adil 40°20′10.75″N, 116°29′33.33″E’den bulunuyo
Kasım 12, 2007 @ 11:32
ya beyler şimdi bnde bi baktım da görünmüo yaa siz nasıl gördünüz o kdr zoom yaparsanız bahçemdeki fare bile görünür öenmli olan dışardan görmek
Kasım 28, 2007 @ 02:29
ben arkadaşımıza inanmıyorum ve ben sokaktakiarabamı bile görüyorum.Ama olsun güzel bir çalışma!!!
Kasım 28, 2007 @ 11:27
Hakaret dolu mesajlardan artik bunalmis olmama ragmen yine de kaldirmayacagim bu yaziyi.
Umarim gunun birinde bana hakaret eden bu gencler bir seyi uzaydan gormek ile uydu fotograflarindan gormek arasinda ki farki anlarlar.
Bu sirada sokaktaki arabasini uzaydan gorebilen arkadasi da tebrik ediyorum. Can kardesim, sen arabani uzaydan mi goruyorsun yoksa google tarafindan cekilmis uydu fotograflarindan mi ?
Kasım 29, 2007 @ 08:43
ben birşey göremiyom
Kasım 29, 2007 @ 13:27
Lain’in de dedigi gibi; 150 yorumun neredeyse 100 tanesi uydu fotografi ile uzay’dan bakmak arasinda ki farki anlamamis. Bazilariniz farkinda degil mi, su anda uzaydan araba plakasinin fotografini cekebilen real-time calisan uydular var hayatimizda.
Google herkese acik bir servis oldugu icin netlik ve yakinlik limitlenmis bir durumda. Ucretli servisler var cok daha net goruntu alabileceginiz
Aralık 11, 2007 @ 13:47
allahım sen bizim milletimize akıl fikir ver yarabbim şimdi var olunca cin seddi ne oluyo var oolmayınca n eoluyo herkesin başı ğöge mi erecek ya arkadaşlar bunlarla uğraşacağınıza başak şeylerle uğraşın ben yasmıyacaktım yorumları oku oku bıkkınlık geldi sanki d4evlete millete hayırlı bişi yapıyonus ha ben lise bire gidiyom hoca anlatırken aklıma yakıldı bi bakım dedim allahım herkes biş yasmış yollamış bakan yorum yasıyo bakmayan da birinin aklına uyup yorum yasıyo ya
Aralık 11, 2007 @ 23:28
Evet, lutfen sen bizim gibi “bunlarla” ugrasmak yerine, eline bir Turkce Dilbilgisi kitabi al ve onunla ugras.
Aralık 14, 2007 @ 03:22
arkadaş 10 yıl önceki 100 m2 eski evimizi buldum allahın dagında ulan kaç bin km lik cin sedimidir nedir bulamadım olum bunlar boylarına kadar yapmışlar lan belki 30 cm dir hahahhaa …not cin sedini aramayın çünkü yok …:) bulana benden bir kaymaklı dondurma
Aralık 24, 2007 @ 07:44
Allah`ım çin seddi haritada yok bilmem uydu fotoğrafında,
yok uzaydan,yok efendim aydan görünse ne olur görünmese ne olur sanki kendisi yaptırdı ama ben şunu anlamadım gittim google earth dan bizim eski 120 m2 evi buldum çin setti midir nedir onu bulamadım bulsam ne olur bulmasam ne olur zaten yok bulana benden bir tepsi baklava
Aralık 24, 2007 @ 09:24
aaaaa ne çabuk buldum
Aralık 26, 2007 @ 09:07
inanmıyorum bende çin seddi vardırda o kadar uzaktan çekerseniz tabi gözükmez
Aralık 26, 2007 @ 15:35
Ah Gulcin ah! Bende inanamiyorum gercekten. Bir yigin yorum geliyor, bir cogu da benim aptal oldugum ve Google Earth’i kullanamadigima kanaat getirmis.
Hala buyuk bir kisminiz idrak edemedi, uzaktan cekme, zoomlama vs bunlar yok. Aydan bakildiginda ne goruluyorsa onu goreceksiniz. Neden israrla Google Earth’de evinizi bile bulabildiginizi yorum olarak buraya yaziyorsunuz.
Milyar dolarlik uydular ile cekilmis fotograflarla Cin Seddi’ni tabii ki bulabilirsiniz. Benim israrla, Aralik 2005′den beri, anlatmaya calistigim, Seddin uzaydan bakilinca gozukmuyor olmasi.
Ocak 1, 2008 @ 11:43
arkadaşlar boşuna aramayın çin setti karşımda tam çin settinin yanındayım…ama google earth dan arasanızda bulamasınız buraya gelin inanki görürsünüz
Ocak 2, 2008 @ 13:17
ben bilemem ama belki olabilir.bende buraya girmesem dünyadan haberim olmayacak.öğretmenim bize ödev vermiş.2008 hepimize uğur getirsin
Ocak 11, 2008 @ 03:28
arkadaşlar ben aradım çin settini ama bulamadım yook 4 kişi aradık ama bulamadık hatta tarih öğretmenime göterdim oda bulamıdı bize diyodu hacamız gözüküyor ben gösrerdim oda inanamadı çünkü bütün tarih kitaplarına bakıyoz çin setti gözüküyao diyor ama gözükmüyor yalancı çinliler ve teşekkür ederim bizi doğruyu gösterdiğiniz için önceden inanıyordum ama şimdi gerçek ney biliyom bunu hazırlayanlara çoook teşekkür ediyorum sağolun
Ocak 13, 2008 @ 14:36
ister inanın ister inanmayınarkadaşlar buldum verdiğim 40 17 15.9N 116 03 59E koordinata bakarsanız çok rahat gözüküyor
Ocak 13, 2008 @ 15:39
her keze slm lar arkadas lar bız turkler neymısız ya adam lar korkuların dan cın seddı dıye bır duvar ısaaaaa etmısler helal olsun valla bır de uzay dan da gozuktuyu de yok ben ce
Ocak 13, 2008 @ 16:29
arkadaşım uzaydan çin seddi görünmüyor demişsin. de bi sorun var gibi. uzaya kaç kez çıktığını sorabilirmiyim.
Ben googleden buldum ve gezdim bile. sevgiler
Ocak 14, 2008 @ 09:14
Peki sen soz konusu seddi uzaydan mi bakip gordun? Google’da bende buluyorum, ama hala anlayamadiginiz birsey var Google’dan bakmak ile uzaydan bakmak arasinda ciddi farklar var. Eger google disinda hakkaten dunyaya uzaydan bakmaniza olanak saglayan servisleri kullanirsaniz ne demek istedigimiz anlayacaksiniz.
Bir de cevabini kendin veremeyecegin sorulari baskasina sorma cok komik oluyor. “Uzaya kac kere ciktin gozukmedigini biliyorsun” deyip sonra “ben baktim uzaydan gozukuyor” demek oldukca saf bir haraket.
Ocak 15, 2008 @ 12:23
çok haklısın arkadaşım
Şubat 18, 2008 @ 09:20
ben hiç bişi göremedim ama bu konuda söylentiler var bence uzaydan görünmüyodur. zaten görünse görürdük ama sadece googleye bakmak yetmeye bilir aslınca birçok kaynak gerekli her kaynak aynı deil
Mart 3, 2008 @ 11:52
siteniz çok güzel olmuş yalnız ben uzaydan görüldüğünü sanıyordum.iyi akşalar.by by
Mart 28, 2008 @ 18:26
arkadaşlar tam 1 aydır arıyorum hala bulamadım öğrendiğime göre 10.000 metre imiş bilmem doğrumu yardım pls koordinatları bilen birisi versin ya çıldıracam
Nisan 1, 2008 @ 09:19
hadi ordan……insanlarca dikkat cekmek için daha normal
akla yarar bişeyler ispat et
Nisan 1, 2008 @ 14:59
Yasemin,
Oncelikle bir bayana hic yakisiyor mu boyle kaba konusmak.
Dikkat cekmeye ihtiyacim yok, hepimiz burada birsekilde bilgilerimiz paylasiyoruz. Bir bak yukarida 100 kusur mesajdan hangisinde senin bana saldirdigin gibi bir saldiri soz konusu.
Nisan 7, 2008 @ 08:32
sedar gerçekten doğru demişsin hiç böle konuşmak bi bayana yakışmaz ne olusa olsun sana yakışmayanı yapma!!!
Nisan 8, 2008 @ 06:36
çin seti uzktan gözüküyor kör erifler
Nisan 8, 2008 @ 16:14
Onur,
Cin Seddi uzaktan gozukmuyor diyen olmadi zaten, uzaydan gozukmuyor diyoruz.
Ayrica “kor herifler” diye hecelenir.
Nisan 10, 2008 @ 10:03
arkadaşlar çin seddini google earth tan nasıl bulabilirim:(
Nisan 20, 2008 @ 17:07
siteyi hazırlayan arkadaşa tamamen katılıyorum
belki bir ay aradım ama bu site gözüme çarptı baktım
verilen koordinatları girdim doğru. seddi buldum
ama ben evimin önündeki bahçeyi bile rahat görüyorumda
neden çin seddini bukadar rahat göremiyorum
hani aydan bile görünüyordu?
Nisan 23, 2008 @ 16:43
ya arkadaşlar bende çok aradım ve sonunda gayet net görünüyor işte size adres. kopyalayın google ertha yapıştırın izleyin çok güzel. hoşçakalın 40°20′14.88″N
116° 1′58.39″E
Nisan 29, 2008 @ 01:08
Yukarda bazı yazan Userleri gördüm Çok üzüldüm. Neden böyle kendilerini övmek için Türklüğü övmek için kendilerini yırtarlar ki..? Adamlar Google Earth denen Programı Discovery adlı uzayda ki Teleskop ile Resimleme tekniği ile Yapmışlar. Sen bir nesneyi Resim ilemi daha iyi görürsün yoksa Canlı olarak mı.? Bence her yerde kalkıpta ” Türkler böyledi türkler şöyledir ” diyip kendinizi övmeyin. eminim ki böyle yazanların çoğusu Hiç türklükle yakında uzaktan bağ olarak alakası yoktur. “Çinliler yalan demiş ” Çinliler senden 300 Yıl ilerde. adamlar 1.5 Milyar iç içe yaşıyor. Türkiyede ise 70 Milyon yaşıyor. Türkiyede olan gasp hırsızlık Onlarda hiç denecek kadar azdır.
Nisan 30, 2008 @ 03:34
belkide google eart da sorun vardır. çünkü google eart bazı yeleri tam gostermiyo.saygılar
Mayıs 1, 2008 @ 08:35
vahlla ağzına yürene sağlıq kardeşim qüsel yorumlamışsın :d
Mayıs 2, 2008 @ 09:34
google de aramaktan bihal oldum böyle güzel bir eser niye gözükmüyor